Zwroty

Zwroty - procedura odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny przysługuje:

- klientowi będącemu jednocześnie konsumentem,
- od 01.01.2021 r. także klientowi - osobie fizycznej będącej przedsiębiorcą, która zawarła umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niej charakteru zawodowego.

Termin zwrotu

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy (lub ostatniej z wielu rzeczy dostarczanych osobno na podstawie jednej umowy sprzedaży), lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy (ostatniej z rzeczy).

Jak zwrócić towar?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego na adres: Bomap Spółka z o.o. ul. Budowlanych 6, 45-005 Opole, lub adres e-mail sklep@bomap.pl

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza dostępny jest do pobrania pod adresem: http://www.bomap.pl/pl/p/file/5ed8db9a63e1e4c7f6b0076d0e53c3b8/wzor_formularza_odstapienia_od_umowy.pdf

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Gdzie dostarczyć zwrot?

Zwracany towar należy odesłać lub dostarczyć na adres:

Bomap Spółka z o.o., ul. Budowlanych 6, 45-005 Opole,

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo przedmiot przed upływem terminu 14 dni.

Dołączenie dowodu zakupu (faktury, paragonu lub ich kopii) będzie dla nas dużym ułatwieniem, ale nie jest obowiązkowe.

Zalecamy odpowiednie zabezpieczenie towaru do wysyłki, tak aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od nas do klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Płatności zwracamy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Koszty zwrotu

Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania przedmiotu do nas (czyli np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Koszty te nie podlegają zwrotowi. 

Klient ponosi także odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego przedmiotu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

Co nie podlega zwrotom?

Prosimy pamiętać, że prawo zwrotu nie przysługuje klientom gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Skrzynki niestandardowe produkowane na zamówienie według specyfikacji podanej przez klienta, np. skrzynki o nietypowych wymiarach lub spersonalizowane (z wyciętymi napisami), nie podlegają zwrotowi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl