DPD, Paczkomat, ORLEN Paczka
Zwroty

Zwroty - procedura odstąpienia od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Jak odstąpić od umowy?

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@bomap.pl lub listownie na adres Bomap Spółka z o.o. ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępny jest jako załącznik do regulaminu Sklepu pod adresem: 
https://bomap.pl/pl/i/Regulamin/2

Termin zwrotu

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie rzeczy (lub ostatniej z wielu rzeczy dostarczanych osobno na podstawie jednej umowy sprzedaży), lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego weszła w posiadanie rzeczy (ostatniej z rzeczy).

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Gdzie dostarczyć zwrot?

Zwracany towar niezwłocznie odeślij lub dostarcz do nas na adres: Bomap Spółka z o.o., ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo przedmiot przed upływem terminu 14 dni.

Dołączenie dowodu zakupu (faktury, paragonu lub ich kopii) będzie dla nas dużym ułatwieniem, ale nie jest obowiązkowe.

Zalecamy odpowiednie zabezpieczenie towaru do wysyłki, tak aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od nas do Ciebie (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Płatności zwracamy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Koszty zwrotu

Ponosisz bezpośrednie koszty odesłania przedmiotu do nas (czyli np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Koszty te nie podlegają zwrotowi. 

Ponosisz także odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego przedmiotu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

Co nie podlega zwrotom?

Prosimy pamiętać, że prawo zwrotu nie przysługuje klientom m.in. gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Skrzynki niestandardowe produkowane na zamówienie według specyfikacji podanej przez klienta, np. skrzynki o nietypowych wymiarach lub spersonalizowane (z wyciętymi napisami), nie podlegają zwrotowi.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz wyłączeń od tego prawa znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl