NOWA SIEDZIBA - od teraz biuro i sklep stacjonarny Bomap znajdziesz na ul. Głowackiego 25-27 lok. 4 (boczna ul. Budowlanych) w Opolu. Zapraszamy!
Zmieniliśmy także numery telefonów: +48 504 839 613, +48 504 845 001, +48 502 695 633.

DPD i paczkomaty
Produkt dnia
Zamek szyfrowy BEF-4 z czytnikiem linii papilarnych, RFID i klawiaturą dotykową
Zamek szyfrowy BEF-4 z czytnikiem linii papilarnych, RFID i klawiaturą dotykową

399,00 zł

Cena regularna: 442,80 zł

Najniższa cena: 399,00 zł

324,39 zł

Cena regularna: 360,00 zł

Najniższa cena: 324,39 zł
szt.
Hikvision DS-KIS702/S INOX zestaw wideodomofonowy dwużyłowy IP  stal nierdzewna
Hikvision DS-KIS702/S INOX zestaw wideodomofonowy dwużyłowy IP stal nierdzewna

1 820,40 zł

Cena regularna: 2 234,76 zł

Najniższa cena: 1 995,00 zł

1 480,00 zł

Cena regularna: 1 816,88 zł

Najniższa cena: 1 621,95 zł
szt.
ZESTAW: skrzynka na listy VERONA z napisem i kompletnym wideodomofonem IP Hikvision dwużyłowym DS-KIS702 S (INOX stalowy)
ZESTAW: skrzynka na listy VERONA z napisem i kompletnym wideodomofonem IP Hikvision dwużyłowym DS-KIS702 S (INOX stalowy)

2 853,60 zł

Cena regularna: 3 267,96 zł

Najniższa cena: 3 028,20 zł

2 320,00 zł

Cena regularna: 2 656,88 zł

Najniższa cena: 2 461,95 zł
szt.
Zamek szyfrowy BEK-2 z czytnikiem RFID i klawiaturą mechaniczną
Zamek szyfrowy BEK-2 z czytnikiem RFID i klawiaturą mechaniczną

234,32 zł

190,50 zł

Zamek szyfrowy szafkowy krzywkowy 9535 metalowa obudowa
Zamek szyfrowy szafkowy krzywkowy 9535 metalowa obudowa

102,53 zł

83,36 zł

szt.
ZESTAW: skrzynka na listy VERONA z kompletym wideodomofonem IP Hikvision dwużyłowym DS-KIS702 S (INOX stalowy)
ZESTAW: skrzynka na listy VERONA z kompletym wideodomofonem IP Hikvision dwużyłowym DS-KIS702 S (INOX stalowy)

2 681,40 zł

Cena regularna: 3 095,76 zł

Najniższa cena: 2 865,00 zł

2 180,00 zł

Cena regularna: 2 516,88 zł

Najniższa cena: 2 329,27 zł
szt.
Zamek szyfrowy do wbudowania prawy 9508R trzycyfrowy
Zamek szyfrowy do wbudowania prawy 9508R trzycyfrowy

55,55 zł

45,16 zł

szt.
Czytnik kart zbliżeniowych RFID BE-1
Czytnik kart zbliżeniowych RFID BE-1

159,00 zł

Cena regularna: 199,88 zł

Najniższa cena: 159,00 zł

129,27 zł

Cena regularna: 162,50 zł

Najniższa cena: 129,27 zł
szt.

Reklamacje

Reklamacje


Zasady reklamacji dla zamówień złożonych po 31.12.2022 r.

Kupujący uprzywilejowani

Kupujący uprzywilejowani to konsumenci oraz osoby fizyczne zawierające ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla nich charakteru zawodowego.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@bomap.pl lub drogą pocztową na adres ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Więcej informacji na temat procedury reklamacyjnej umieszczono w Regulaminie.

Inni Kupujący

Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi. Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie.

Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Gdzie dostarczyć reklamowany produkt?

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt na nasz adres email sklep@bomap.pl lub telefon 504 839 613, albo wysłanie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres:

Bomap Sp. z o.o., ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.

Zalecamy dołączenie do reklamowanego produktu:

  • danych kontaktowych
  • opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego
  • dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu)

co znacząco ułatwi i przyspieszy procesowanie reklamacji.

Uszkodzenia w transporcie

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.

Gwarancje

Nie udzielamy dodatkowej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością za zgodność towaru z umową czy rękojmią. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.

 

Zasady reklamacji dla zamówień złożonych do 31.12.2022 r.

Jeśli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną odpowiadamy względem Państwa z tytułu rękojmi w zakresie określonym w szczególności ustawą Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o wysłanie lub dostarczenie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres: Bomap Sp. z o.o., ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.

Zalecamy dołączenie opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego (naprawa Produktu; wymiana na Produkt wolny od wad; obniżenie ceny; odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna), dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu) oraz swoich danych kontaktowych.

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji i informację o sposobie dalszego postępowania wyślemy na podany przez Państwa adres lub w inny podany przez Państwa sposób.

Nie udzielamy gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością rękojmi. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji: rękojmi albo gwarancji (o ile została udzielona).

Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl