Reklamacje
Zasady reklamacji dla zamówień złożonych po 31.12.2022 r.
Kupujący uprzywilejowani
Kupujący uprzywilejowani to konsumenci oraz osoby fizyczne zawierające ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla nich charakteru zawodowego.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@bomap.pl lub drogą pocztową na adres ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Więcej informacji na temat procedury reklamacyjnej umieszczono w Regulaminie.
Inni Kupujący
Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi. Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie.
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Gdzie dostarczyć reklamowany produkt?
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt na nasz adres email sklep@bomap.pl lub telefon +48 502 695 633, albo wysłanie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres:
Bomap Sp. z o.o., ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.
Zalecamy dołączenie do reklamowanego produktu:
- danych kontaktowych
- opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego
- dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu)
co znacząco ułatwi i przyspieszy procesowanie reklamacji.
Uszkodzenia w transporcie
W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.
Gwarancje
Nie udzielamy dodatkowej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością za zgodność towaru z umową czy rękojmią. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.
Zasady reklamacji dla zamówień złożonych do 31.12.2022 r.
Jeśli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną odpowiadamy względem Państwa z tytułu rękojmi w zakresie określonym w szczególności ustawą Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o wysłanie lub dostarczenie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres: Bomap Sp. z o.o., ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.
Zalecamy dołączenie opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego (naprawa Produktu; wymiana na Produkt wolny od wad; obniżenie ceny; odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna), dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu) oraz swoich danych kontaktowych.
W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.
Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji i informację o sposobie dalszego postępowania wyślemy na podany przez Państwa adres lub w inny podany przez Państwa sposób.
Nie udzielamy gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością rękojmi. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji: rękojmi albo gwarancji (o ile została udzielona).
Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.