Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Producenci

Aktualności

Porównanie standardowych skrzynek do wmurowania

Nie wiesz jaką skrzynkę na listy wybrać? Przygotowaliśmy tabelę porównującą wymiary standardowych modeli skrzynek jednowrzutowych przeznaczonych do wmurowania w ogrodzenie. Z drugiej tabeli dowiesz się więcej o opcjach dodatkowych i integracjach.

więcej »

Nowość - wideodomofony DoorBird IP

DoorBird

Poznaj dopracowane w każdym szczególe niemieckie wideodomofony IP DoorBird (zobacz), które możemy wbudować w skrzynkę na listy (zobacz przykłady). Bomap Spółka z o.o. jest Autoryzowanym Partnerem DoorBird.

więcej »

Nowość: teraz wysyłka drobnych zamówień także do Paczkomatów!

Z przyjemnością informujemy, że poszerzyliśmy dostępne opcje wysyłki. Od dziś przedpłacone zamówienia o małych gabarytach (niestety nie dotyczy to większości skrzynek) wyślemy także do wybranego przez Ciebie paczkomatu.


Zestawy wideodomofonowe Commax

Do naszej oferty powróciła pełna gama produktów wideodomofonowych Commax. Zobacz nowości oraz zestawy w specjalnych cenach (zobacz).

więcej »

TELEFON

+48 774513144, 40

 

E-MAIL

sklep@bomap.pl

Wersje językowe

Reklamacje

Reklamacje

Dla towarów zakupionych po 24 grudnia 2014 r.

Jeśli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną odpowiadamy względem Państwa z tytułu rękojmi w zakresie określonym w szczególności ustawą Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o wysłanie lub dostarczenie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres: Bomap Sp. z o.o., ul. Budowlanych 6, 45-005 Opole.

Zalecamy dołączenie opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego (naprawa Produktu; wymiana na Produkt wolny od wad; obniżenie ceny; odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna), dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu) oraz swoich danych kontaktowych.

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji i informację o sposobie dalszego postępowania wyślemy na podany przez Państwa adres lub w inny podany przez Państwa sposób.

Nie udzielamy gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością rękojmi. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji: rękojmi albo gwarancji (o ile została udzielona).

Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.


Dla towarów zakupionych do 24 grudnia 2014 r. włącznie

Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje od kupujących niebędących osobami fizycznymi rozpatrywane są na warunkach ogólnych.

Reklamacje z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Bomap Spółka z o.o. ul. Budowlanych 6, 45-005 Opole lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bomap@bomap.pl.

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody.

Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłamy na podany przez klienta adres lub w inny podany przez klienta sposób.

Informujemy, że w przypadku produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Bomap Spółka z o.o.

T: +48 77 451 31 44

E: sklep@bomap.pl

Sklep internetowy Shoper.pl