Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Producenci

Aktualności

13 października - sklep stacjonarny nieczynny

Szanowni Państwo, w sobotę 13 października 2018 sklep stacjonarny Bomap będzie nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy.


We wrześniu czynne do 16:00

Szanowni Państwo, trwa sezon budowlany, zatem nadal zapraszamy do naszego sklepu w Opolu przy ul. Budowlanych 6 w godzinach od 8:00 do 16:00. W soboty godziny otwarcia pozostają bez zmian: 9:00-13:00.

więcej »

Nowości Zamel Entra i niższe ceny wideodomofonów Commax

Nowość: seria wideodomofonów Zamel Entra z bardzo wąskimi panelami zewnętrznymi i monitorami 4,3" lub 7". W naszej ofercie dostępne są zarówno gotowe zestawy jak i pojedyncze elementy (zobacz).
Niższe ceny: od kwietnia 2018 znane markowe wideodomofony Commax dostępne są w nowych, niższych cenach (zobacz).


Nowość - system sterowania zamkami szafkowymi z magistralą 4-przewodową

Nowość Bomap: system sterowania zamkami szafkowymi oparty na prostej magistrali 4-przewodowej. Umożliwia sterowanie 250 zamkami z kontrolera ZSX z klawiaturą numeryczną. Wykorzystuje adresowane moduły wykonawcze: jednowyjściowe ZSD-1 i szesnastowyjściowe ZSD-16.

Kontroler ZSX umożliwia podłączenie modułu RFID (opcja dodatkowa), co pozwala na sterowanie zamkami szafkowymi za pomocą breloków zbliżeniowych RFID. 

więcej »

TELEFON

+48 774513144, 40

 

E-MAIL

sklep@bomap.pl

Wersje językowe

Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych

Uprzejmie informujemy, że wprowadziliśmy nową Politykę Prywatności. Wersja obowiązująca do 21.05.2018 jest dostępna do pobrania pod adresem:http://bomap.pl/pl/p/file/f829eab92553a30db82750b220b81949/politykaprywatosci_do_052018.pdf

Zastrzegamy sobie prawo zmiany polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie. Data określona poniżej jest datą początku obowiązywania Polityki Prywatności w najnowszej wersji.

Data ostatniej modyfikacji: 21.05.2018 r.

Polityka prywatności i przetwarzania danych osobowych
w Bomap Spółce z o.o.

Ten dokument opisuje przetwarzanie danych osobowych przez Bomap Spółkę z o.o., między innymi w sytuacji gdy:

  • złożyłeś/aś u nas zamówienie przez system sklepu internetowego www.bomap.pl, przez formularz kontaktowy, zwykłym e-mailem
  • złożyłeś/aś zamówienie telefonicznie lub osobiście w siedzibie naszej firmy i podałeś/aś przy tym swoje dane osobowe
  • wysłałeś/aś do nas zapytanie (o ofertę, poradę techniczną itp.) przez formularz kontaktowy, zwykłym e-mailem lub zadzwoniłeś/aś do nas, podając przy tym swoje dane osobowe i oczekując kontaktu zwrotnego
  • skorzystałeś/aś z przysługujących Ci praw konsumenckich dotyczących np. reklamacji i podałeś/aś przy tym dane osobowe

Z tego dokumentu dowiesz się:

- Kto jest administratorem danych osobowych i jak możesz się z nami skontaktować?

- Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

- Skąd pozyskujemy dane osobowe, jakie dane przetwarzamy i czy musisz nam je podać?

- Jaka jest podstawa prawna przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych?

- Jak NIE przetwarzamy danych?

- Jakie pliki cookies stosujemy i po co?

- Komu możemy przekazywać dane osobowe?

- Czy dane są przesyłane do państw trzecich znajdujących się poza Unią Europejską?

- Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?

- Jakie prawa przysługują Ci w związku z ochroną danych osobowych?

***

Kto jest administratorem danych osobowych i jak możesz się z nami skontaktować

Administratorem danych osobowych jest Bomap Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Opolu 45-005, ul. Budowlanych 6, NIP: 754-26-60-854, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000196628 ("Spółka").

Możesz skontaktować się z nami e-mailem: sklep@bomap.pl, telefonicznie: +48 77 4513144 albo korespondencyjnie lub osobiście pod adresem wskazanym powyżej.

Dlaczego przetwarzamy dane osobowe

Przetwarzamy dane osobowe:

  • w celu realizacji zamówienia i umowy sprzedaży, obsługi płatności, odpowiedzi na zapytania o ofertę, odpowiedzi o zapytania o indywidualne projekty, zapytania dotyczące pomocy technicznej, opieki posprzedażowej, a także do obsługi procesów reklamacyjnych, serwisowych, zwrotów i innych ewentualnych roszczeń

  • w celu wypełnienia obowiązków prawnych określonych w poszczególnych przepisach prawa, np. ustawie o rachunkowości czy prawie podatkowym



Skąd pozyskujemy dane osobowe, jakie dane przetwarzamy i czy musisz nam je podać

Jeśli złożysz zamówienie elektronicznie lub skontaktujesz się z nami elektronicznie, będziemy widzieć Twój adres IP, który jest zapisywany automatycznie.

Pozostałe dane, jakie przetwarzamy, to dane, które dobrowolnie nam podasz.

Robiąc zakupy w naszym sklepie stacjonarnym nie musisz podawać żadnych danych osobowych.

Przy zakupach na odległość podanie niektórych danych jest konieczne do zrealizowania zamówienia – zawarcia umowy. Wysyłając do nas zapytanie również musisz podać niektóre dane, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować. Przetwarzamy tylko twoje tzw. dane zwykłe.

Dane przetwarzane podczas transakcji zakupu

Aby kupić coś w naszym sklepie internetowym, zostaniesz zapytany/a o dane, które umieścimy na dowodzie zakupu: imię, nazwisko, adres oraz dane kontaktowe: adres email, numer telefonu. Jeśli dokonujesz zakupu w imieniu firmy i chcesz otrzymać fakturę VAT, musisz podać nam także nazwę firmy i jej NIP.
Jeśli wybierzesz wysyłkę na inny adres, niż adres na dowodzie zakupu, zostaniesz zapytany/a o dane do wysyłki: imię, nazwisko, (opcjonalnie) nazwę firmy, adres, numer telefonu. Jeśli do wysyłki podasz dane osoby trzeciej, będziemy przetwarzać także jej dane, zatem upewnij się, że ta osoba wyraża na to zgodę.

Dane przetwarzane podczas rozliczania płatności

Jeśli podczas zakupu wybierzesz przedpłatę jako formę płatności i wykonasz przelew, w naszych wyciągach bankowych będziemy widzieli Twój numer konta bankowego oraz dane o właścicielu konta.

Możesz też nie podawać nam żadnych swoich danych związanych z finansami i wybrać wysyłkę za pobraniem.

Z kolei jeśli zapłacisz gotówką lub kartą w naszym sklepie stacjonarnym, nie będziemy mieli żadnego dostępu do Twoich danych. Terminal płatniczy obsługiwany jest przez firmę Elavon, a na drukowanych i przechowywanych przez nas potwierdzeniach nie widnieją pełne numery kart płatniczych klientów.

Dane przetwarzane podczas rejestracji w sklepie internetowym

Żeby móc skorzystać z niektórych funkcji naszego sklepu internetowego (np. funkcji przechowalni, dostępu do historii swoich przyszłych zamówień), musisz się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o adres e-mail oraz o ustawienie hasła. Pozostałe dane niezbędne do realizacji zamówień możesz uzupełnić w późniejszym czasie.

Rejestracja jest nie obowiązkowa do dokonania zakupu.

Dane przetwarzane, gdy kontaktujesz się z nami za pomocą formularza kontaktowego

Jeśli kontaktujesz się z nami za pomocą formularza kontaktowego, musisz podać nam swój adres e-mail. Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne – nie jest konieczne do wysłania zapytania. Jeśli korespondencja będzie kontynuowana e-mailowo, będziemy widzieć wszelkie inne dane, jakie dobrowolnie podasz w wysyłanej wiadomości e-mail (zatem np. imię lub imię i nazwisko, numer telefonu, adres).

Dane przetwarzane, gdy kontaktujesz się z nami e-mailem

Jeśli kontaktujesz się z nami za pomocą e-maila, będziemy widzieć twój adres e-mail oraz wszelkie inne dane, jakie dobrowolnie podasz w wysyłanej wiadomości (zatem np. imię lub imię i nazwisko, numer telefonu, adres).

Dane przetwarzane, gdy kontaktujesz się z nami telefonicznie

Jeśli dzwonisz do nas z zapytaniem, w sprawie którego będziemy musieli skontaktować się z Tobą ponownie, zostaniesz poproszony/poproszona o podanie swoich danych (przynajmniej numeru telefonu, często także adresu e-mail. imienia i nazwiska).

Jaka jest podstawa prawna przetwarzania przez nas danych osobowych

Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – znanego też potocznie jako RODO lub GDPR.

Przetwarzamy Twoje dane:

  • jeśli są niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy, na Twoje żądanie (nie musimy w tym przypadku dodatkowo pytać Cię o zgodę) – podstawa: art. 6 ust I lit. b rozporządzenia 2016/679

  • w naszym uzasadnionym interesie, aby zabezpieczyć informacje o naszej współpracy w celu obsłużenia reklamacji i innych ewentualnych roszczeń – podstawa: art. 6 ust I lit. f rozporządzenia 2016/67

  • na podstawie Twojej wyraźnej zgody – podstawa: art. 6 ust I lit. a rozporządzenia 2016/679

  • aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – podstawa: art. 6 ust I lit. c rozporządzenia 2016/679

  • w celach archiwizacyjnych – podstawa: art. 6 ust I lit. f rozporządzenia 2016/679

Jak NIE przetwarzamy danych

Nie przetwarzamy danych w sposób automatyczny, czyli nie profilujemy Cię i nie śledzimy.

Nie przetwarzamy również Twoich danych w celach marketingowych - ani własnych, ani firm trzecich.

Jakie pliki cookies stosujemy i po co?

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których korzystasz z naszej strony internetowej.

Cookies wykorzystywane są do dostosowania zawartości strony internetowej oraz do uwierzytelnienia Cię w serwisie w celu udostępnienia Ci treści dostępnych wyłącznie dla zalogowanych użytkowników.

W szczególności sklep www.bomap.pl zapisuje w cookies:

  • id sesji – żebyś mógł/mogła dodawać produkty do koszyka i złożyć zamówienie

  • ostatnio oglądane produkty - żeby produkty obejrzane przez Ciebie pojawiały się później w module "Ostatnio oglądane produkty"


Pliki cookies ze sklepu www.bomap.pl nie śledzą Cię ani nie mają żadnego wpływu na Twoją aktywność w internecie po opuszczeniu serwisu www.bomap.pl.

Pliki cookies nie zawierają żadnych danych osobowych i mogą być przechowywane do momentu zamknięcia przeglądarki lub do momentu usunięcia ich z przeglądarki.

Możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i warunki uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Twojego urządzenia. Zmiany ustawień możesz dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu cookies na urządzeniu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Możesz także w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w Twojej przeglądarce internetowej. Ograniczenie stosowania plików cookies może jednak wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszej stronie internetowej.

Komu możemy przekazywać dane osobowe

Twoje dane powierzamy tylko osobom i podmiotom trzecim upoważnionym do ich przetwarzania. Są to przede wszystkim firmy obsługujące wysyłkę paczek i korespondencji.

Jeśli wybierzesz opcję zakupu z wysyłką, lub jeśli musimy np. odesłać Ci naprawiony produkt w ramach reklamacji, Twoje dane zostaną przekazane jednemu z przewoźników: DPD Polska Spółka z o.o., DHL Parcel Polska Sp. z o.o., TNT Express Worldwide (Poland) Spółka z o.o., Poczta Polska SA.
Możemy też indywidualnie uzgodnić z Tobą nadanie przesyłki innym przewoźnikiem.

Dane osobowe udostępniane przewoźnikom to imię, nazwisko, (opcjonalnie) nazwa firmy, adres wysyłki, adres e-mail i numer telefonu). Dane te przekazywane są najczęściej za pomocą udostępnianych przez te podmioty serwisów internetowych do obsługi wysyłek paczek i korespondencji. Znajdują się także na listach przewozowych i etykietach adresowych przytwierdzonych do przesyłek.

Twoje dane będą także, w bardzo ogólnym pojęciu, przetwarzane przez firmę, która zapewnia hosting naszego sklepu internetowego i obsługuje naszą pocztę elektroniczną e-mail oraz przez podmioty, które zapewniają jej oraz nam wsparcie techniczne.

Jeśli kupisz coś u nas i podasz swoje dane do paragonu lub faktury, Twoje dane zostaną przekazane do Urzędu Skarbowego w wysyłanym przez nas comiesięcznym raporcie JPK_VAT.

W sytuacjach określonych przepisami prawa możemy też przekazać Twoje dane podmiotom przetwarzającym dane w celu windykacji należności.

W przypadku kontroli Urzędu Ochrony Danych Osobowych dane mogą zostać udostępnione pracownikom Urzędu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Czy dane są przesyłane do państw trzecich znajdujących się poza Unią Europejską?

Nie.

Jak długo będziemy przetwarzać dane osobowe

Istniejemy na rynku od wielu lat i coraz częściej klienci oczekują, że będziemy mieć informacje na temat skrzynki lub systemu domofonowego zakupionego przez nich 8 czy 10 lat temu.

Wcale nie rzadkie są też zapytania o ofertę bądź projekt, które są realizowane dopiero po upływie dwóch czy trzech lat.

Dlatego:

  • Twoje dane niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy, na Twoje żądanie, będą przetwarzane do czasu wykonania umowy (zrealizowania zamówienia), a po tym czasie, w innych zgodnym z prawem celach związanych z umową, w tym do wypełnienia obowiązków przewidzianych przepisami o podatkach i rachunkowości, a także do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy, roszczeń reklamacyjnych, opieki posprzedażowej itp., a także w celach archiwizacyjnych– nie dłużej niż 10 lat.

  • jeśli nie zawarłeś/zawarłaś z nami umowy, lecz na Twoje żądanie zostały podjęte działania (prowadzenie korespondencji e-mail w celu wystawienia ofert, wykonywania wstępnych projektów), Twoje dane będą przetwarzane (przechowywane w celach archiwizacyjnych) nie dłużej niż 10 lat.

  • jeśli podstawą przetwarzania danych jest wyłącznie Twoja zgoda (przetwarzanie niepowiązane z umową lub działaniami poprzedzającymi zawarcie umowy), Twoje dane będą przetwarzane do czasu jej wycofania. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie.


Jakie prawa przysługują ci w związku z ochroną danych osobowych

Zgodnie z zapisami w rozporządzeniu, przysługują Ci następujące prawa:

Prawo dostępu do Twoich danych osobowych, informacji o tym jakie Twoje dane, w jaki sposób i w jakim zakresie przetwarzamy.

Prawo do uzyskania kopii tych danych oraz do ich przeniesienia.

Prawo żądania sprostowania danych lub ich uzupełnienia, jeśli są niezgodne z rzeczywistością.

Prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych.

Prawo do wycofania zgody - jeśli przetwarzamy Twoje dane na podstawie twojej wyraźnej zgody niepowiązanej z umową, zgodę taką możesz wycofać w dowolnym momencie. Wszystkie czynności, które opierały się na zgodzie i miały miejsce przed jej wycofaniem pozostają ważne.

Masz także prawo do bycia zapomnianym, na które składają się:

  • prawo żądania usunięcia Twoich danych przez Bomap Spółkę z o.o.
  • możliwość żądania, abyśmy poinformowali innych administratorów danych, którym przekazaliśmy Twoje dane osobowe, że żądasz usunięcia swoich danych

Prawo do bycia zapomnianym może być ograniczone przepisami prawa (np. przepisami księgowymi i podatkowymi nakazującymi przechowywanie faktur) lub gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (np. windykacji).

Jeśli uznasz, że przetwarzanie przez Bomap Spółkę z o.o. Twoich danych osobowych narusza przepisy, przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Bomap Spółka z o.o.

T: +48 77 451 31 44

E: sklep@bomap.pl

Sklep internetowy Shoper.pl