NOWA SIEDZIBA - od teraz biuro i sklep stacjonarny Bomap znajdziesz na ul. Głowackiego 25-27 lok. 4 (boczna ul. Budowlanych) w Opolu. Zapraszamy!
Zmieniliśmy także numery telefonów: +48 504 839 613, +48 504 845 001, +48 502 695 633.

DPD i paczkomaty
Produkt dnia
ZESTAW: skrzynka na listy VERONA z kompletym wideodomofonem IP Hikvision dwużyłowym DS-KIS702 S (INOX stalowy)
ZESTAW: skrzynka na listy VERONA z kompletym wideodomofonem IP Hikvision dwużyłowym DS-KIS702 S (INOX stalowy)

2 865,00 zł

Cena regularna: 3 095,76 zł

Najniższa cena: 2 865,00 zł

2 329,27 zł

Cena regularna: 2 516,88 zł

Najniższa cena: 2 329,27 zł
szt.
Hikvision DS-KIS702/S INOX zestaw wideodomofonowy dwużyłowy IP  stal nierdzewna
Hikvision DS-KIS702/S INOX zestaw wideodomofonowy dwużyłowy IP stal nierdzewna

1 995,00 zł

Cena regularna: 2 234,76 zł

Najniższa cena: 1 995,00 zł

1 621,95 zł

Cena regularna: 1 816,88 zł

Najniższa cena: 1 621,95 zł
szt.
Czytnik kart zbliżeniowych RFID BE-1
Czytnik kart zbliżeniowych RFID BE-1

159,00 zł

Cena regularna: 199,88 zł

Najniższa cena: 159,00 zł

129,27 zł

Cena regularna: 162,50 zł

Najniższa cena: 129,27 zł
szt.
Zamek szyfrowy BEF-4 z czytnikiem linii papilarnych, RFID i klawiaturą dotykową
Zamek szyfrowy BEF-4 z czytnikiem linii papilarnych, RFID i klawiaturą dotykową

399,00 zł

Cena regularna: 442,80 zł

Najniższa cena: 399,00 zł

324,39 zł

Cena regularna: 360,00 zł

Najniższa cena: 324,39 zł
szt.
Zamek szyfrowy do wbudowania prawy 9508R trzycyfrowy
Zamek szyfrowy do wbudowania prawy 9508R trzycyfrowy

55,55 zł

45,16 zł

szt.
Zamek szyfrowy szafkowy krzywkowy 9535 metalowa obudowa
Zamek szyfrowy szafkowy krzywkowy 9535 metalowa obudowa

102,53 zł

83,36 zł

szt.
ZESTAW: skrzynka na listy VERONA z napisem i kompletnym wideodomofonem IP Hikvision dwużyłowym DS-KIS702 S (INOX stalowy)
ZESTAW: skrzynka na listy VERONA z napisem i kompletnym wideodomofonem IP Hikvision dwużyłowym DS-KIS702 S (INOX stalowy)

3 028,20 zł

Cena regularna: 3 267,96 zł

Najniższa cena: 3 028,20 zł

2 461,95 zł

Cena regularna: 2 656,88 zł

Najniższa cena: 2 461,95 zł
szt.
Zamek szyfrowy BEK-2 z czytnikiem RFID i klawiaturą mechaniczną
Zamek szyfrowy BEK-2 z czytnikiem RFID i klawiaturą mechaniczną

234,32 zł

190,50 zł

Reklamacje

Reklamacje


Zasady reklamacji dla zamówień złożonych po 31.12.2022 r.

Kupujący uprzywilejowani

Kupujący uprzywilejowani to konsumenci oraz osoby fizyczne zawierające ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla nich charakteru zawodowego.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@bomap.pl lub drogą pocztową na adres ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Więcej informacji na temat procedury reklamacyjnej umieszczono w Regulaminie.

Inni Kupujący

Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi. Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie.

Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Gdzie dostarczyć reklamowany produkt?

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o kontakt na nasz adres email sklep@bomap.pl lub telefon 504 839 613, albo wysłanie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres:

Bomap Sp. z o.o., ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.

Zalecamy dołączenie do reklamowanego produktu:

  • danych kontaktowych
  • opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego
  • dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu)

co znacząco ułatwi i przyspieszy procesowanie reklamacji.

Uszkodzenia w transporcie

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.

Gwarancje

Nie udzielamy dodatkowej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością za zgodność towaru z umową czy rękojmią. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.

 

Zasady reklamacji dla zamówień złożonych do 31.12.2022 r.

Jeśli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną odpowiadamy względem Państwa z tytułu rękojmi w zakresie określonym w szczególności ustawą Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o wysłanie lub dostarczenie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres: Bomap Sp. z o.o., ul. Bartosza Głowackiego 25-27 lok. 4, 45-110 Opole.

Zalecamy dołączenie opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego (naprawa Produktu; wymiana na Produkt wolny od wad; obniżenie ceny; odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna), dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu) oraz swoich danych kontaktowych.

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji i informację o sposobie dalszego postępowania wyślemy na podany przez Państwa adres lub w inny podany przez Państwa sposób.

Nie udzielamy gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością rękojmi. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji: rękojmi albo gwarancji (o ile została udzielona).

Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl