Producenci

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Aktualności

Bramka IP do domofonów analogowych 4+n

Niemożliwe stało się możliwe! Bramka IP 9854/58 z Miwi-Urmet [ZOBACZ] pozwala na przekierowanie na smartfon połączenia z analogowych domofonów 4+n, w tym z istniejących instalacji wielorodzinnych (w blokach) ze słuchawkami 6-przewodowymi. Bramkę można także zastosować do instalacji ze skrzynkami na listy, w których użyto analogowych domofonów Urmet (ze wzmacniaczem 18A2 lub 19A2).

więcej »

We wrześniu czynne do 16:00

Szanowni Państwo, trwa sezon budowlany, zatem nadal zapraszamy do naszego sklepu w Opolu przy ul. Budowlanych 6 w godzinach od 8:00 do 16:00. W soboty godziny otwarcia pozostają bez zmian: 9:00-13:00


W sierpniu czynne do 16:00

Szanowni Państwo, w sezonie budowlanym wydłużamy godziny pracy naszego sklepu w Opolu przy ul. Budowlanych 6. W sierpniu zapraszamy od 8:00 do 16:00. W soboty godziny otwarcia pozostają bez zmian: 9:00-13:00


Nowość - szuflady ze stali nierdzewnej do skrzynek BMS25 (wysokich)

Od teraz pojemniki na korespondencję w skrzynkach BMS25 bez domofonu wysokich - BMS25-0-STW, BMS25-0-LAK-W - oraz w skrzynkach BMS25 z domofonem mogą być wykonane także ze stali nierdzewnej. Zakres regulacji głebokości bez zmian: 280-410 mm. Zamawiając, należy dodać do koszyka odpowiednią opcję dopłaty z działu "produkty powiązane" przy danej skrzynce.

TELEFON

+48 774513144, 40

 

E-MAIL

sklep@bomap.pl

Wersje językowe

Reklamacje

Reklamacje

Dla towarów zakupionych po 24 grudnia 2014 r.

Jeśli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną odpowiadamy względem Państwa z tytułu rękojmi w zakresie określonym w szczególności ustawą Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) i Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi.

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o wysłanie lub dostarczenie reklamowanego towaru do naszej siedziby, czyli na adres: Bomap Sp. z o.o., ul. Budowlanych 6, 45-005 Opole.

Zalecamy dołączenie opisu wady, opisu roszczenia reklamacyjnego (naprawa Produktu; wymiana na Produkt wolny od wad; obniżenie ceny; odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna), dowodu zakupu (na przykład paragonu, wydruku maila potwierdzającego zamówienie, potwierdzenia przelewu lub innego równoważnego dowodu) oraz swoich danych kontaktowych.

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody i załączenie jego kopii do przesyłki.

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji i informację o sposobie dalszego postępowania wyślemy na podany przez Państwa adres lub w inny podany przez Państwa sposób.

Nie udzielamy gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Sprzedawane przez nas produkty mogą być jednak objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora. Uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej bądź oświadczeniu gwarancyjnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza Państwa uprawnień w związku z naszą odpowiedzialnością rękojmi. To do Państwa należy wybór podstawy prawnej reklamacji: rękojmi albo gwarancji (o ile została udzielona).

Konsumentom przysługuje także prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w regulaminie.


Dla towarów zakupionych do 24 grudnia 2014 r. włącznie

Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje od kupujących niebędących osobami fizycznymi rozpatrywane są na warunkach ogólnych.

Reklamacje z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Bomap Spółka z o.o. ul. Budowlanych 6, 45-005 Opole lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bomap@bomap.pl.

W przypadku gdy podejrzewają Państwo uszkodzenie towaru w transporcie, bardzo pomocne będzie (o ile to możliwe) niezwłoczne spisanie razem z przewoźnikiem (kurierem) stosownego protokołu szkody.

Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłamy na podany przez klienta adres lub w inny podany przez klienta sposób.

Informujemy, że w przypadku produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Bomap Spółka z o.o.

T: +48 77 451 31 44

E: sklep@bomap.pl

Sklep internetowy Shoper.pl